Monitoren

Het Onderwijs werd onverwacht gedwongen geheel anders te werken en leren – op afstand. Hoe ging dat en wat zijn de lessen die geleerd zijn?

In een serie van 5 interviews sprak Bob Aardewerk met drie bevlogen professionals uit het Onderwijs over vijf thema’s. Dit is deel 2: monitoren op afstand. Over continu volgen in plaats van toetsen.

 

Met bijdragen van:

Solange Sommeling, Docent Zorginnovaties en Technologie bij Noorderpoort; één van de grootste ROC’s (Regionaal Opleidingscentrum) in Noord-Nederland

Jelte van den Broek, Small business & Retail management at Hogeschool Windesheim; één van de grotere hbo-instellingen van Nederland, met een campus in Zwolle en één in Almere

Ria Rigter, adviseur Leren, Oostvaarders College in Almere; onderdeel van De Almeerse Scholen Groep, een onderwijsbestuur van 42 basisscholen en acht scholen in het voortgezet onderwijs in Almere

Kijk verder

De andere delen uit deze serie vind je hier:

deel #1 Balans / deel #2 Monitoren / deel #3 Verbinding /deel #4 Zelfstandigheid / deel #5 Het inzicht

 

 

Posted by Redactie Onderwijscommunity