Balans
Het Onderwijs werd onverwacht gedwongen geheel anders te werken en leren, op afstand. Hoe ging dat en wat zijn de lessen die geleerd zijn?
In een serie van 5 interviews sprak Bob Aardewerk met drie bevlogen professionals uit het Onderwijs over vijf thema’s. Dit is deel 1: de balans bewaken; over focussen, loslaten en grenzen bewaken.
Met bijdragen van:
Solange Sommeling, docent Zorginnovaties en Technologie bij Noorderpoort; één van de grootste ROC’s (Regionaal Opleidingscentrum) in Noord-Nederland
Jelte van den Broek, docent Small business & Retail management op de Hogeschool Windesheim; een van de grotere hbo-instellingen van Nederland, met een campus in Zwolle en één in Almere
Ria Rigter, adviseur Leren, Oostvaarders College in Almere, onderdeel van De Almeerse Scholen Groep; een onderwijsbestuur van 42 basisscholen en 8 scholen in het voortgezet onderwijs in Almere
Kijk verder
De andere delen uit deze serie vind je hier:
deel #2 Monitoren / deel #3 Verbinding /deel #4 Zelfstandigheid / deel #5 Het inzicht
Gerelateerd:
In het afgelopen en huidige onderwijsdebat en op scholen is er een toenemen...
LITERATUURSTUDIE // Critici dringen aan op aanpassen van het huidige exame...
Hoe hebben de kinderen de afgelopen periode het onderwijs op afstand ervare...
Je moet inloggen om een reactie te plaatsen.